Basisschool Ursulinen Mechelen Omdat ze het hart verdienen

INFOMOMENT vrijdag 2 maart 17.00 en 18.00 uur. Welkom op ons infomoment op vrijdag 2 maart 2018 om 17.00 en 18.00 uur. Meer lezen. Wij verkopen oud schoolmateriaal. Op zoek naar Vintage schoolmateriaal? Kom dan op woensdag 14 maart naar onze rommelmarkt. Wij verkopen onze oude. Meer lezen. Stemmen jullie mee op 4B? De leerlingen van 4B namen, samen met juf Erika, een filmpje op met de ocarinas waarmee ze meedoen aan een. Meer lezen. Sinterklaas op bezoek in onze school! De dr De Gruyterwedstrijd.

OVERVIEW

The web page basisschoolursulinen.be currently has a traffic ranking of zero (the lower the more users). We have crawled eighteen pages inside the domain basisschoolursulinen.be and found sixty-four websites referring to basisschoolursulinen.be.

BASISSCHOOLURSULINEN.BE TRAFFIC

The web page basisschoolursulinen.be has seen a alternation quantities of traffic all over the year.
Traffic for basisschoolursulinen.be

Traffic ranking (by month) for basisschoolursulinen.be

Traffic ranking by day of the week for basisschoolursulinen.be

LINKS TO BASISSCHOOLURSULINEN.BE

Basisschool Hagelstein

De highlandgames waren een perfecte afsluiter van een sportieve top week. Moe, maar voldaan rijden wij. Onze laatste volledige dag zit erop. De regen hield ons niet tegen om ons toch te amuseren tijdens het kajakken en. Onder een stralende zon fietsten we naar Planckendael. In de voormiddag werden we per klas rondgeleid door een gids.

In de kijker Hagelstein secundair

Infodag met proeflesjes en inschrijvingen op zaterdag 21 april 2018. Welkom op onze infodag met start inschrijvingen en proeflesjes Latijn, STEM en Taal en Media op zaterdag 21 april 2018. Woensdag 14 maart was het Pi-dag en werd onze jaarlijkse Pi-challenge georganiseerd. De Langste Tafel voor Cis in pyjama.

School in zicht - School in zicht

School in zicht in Lokeren. School in zicht in Mechelen. School in zicht in Sint-Niklaas. School in zicht in Genk. Ik zag stuk voor stuk trotse schoolhoofden. Eigenlijk kwam elke school die we bezochten in aanmerking Leen and Ralf. Ouders zetten samen de stap. Kansrijke ouders en concentratiescholen, het zijn vaak twee werelden.

In de kijker Ursulinen secundair

Volg hier de stageavonturen van de leerlingen van 7 Business support! Taal and Cultuur Initiatie. Infodag met start inschrijvingen eerstejaars. Welkom op zaterdag 22 april 2017 van 10. 00 uur! Slotconferentie E4U in Ursulinen Mechelen. Bruno naar de Europese finale Sci-Tech Challenge.

Home - Ursulinen Mechelen - Scholen van morgen

Home - Ursulinen Mechelen - Scholen van morgen. Meer ruimte voor elk talent! Meer ruimte voor elk talent! Welkom op onze bouwwebsite! Na vele jaren van dromen en plannen, wordt ons bouwproject nu werkelijkheid. Via deze website willen we je graag informeren over ons project en over de werkzaamheden. Maatregelen rond verkeer en werfinrichting. Presentatie van het buurtinfomoment op donderdag 22 december 2017. Buurtinfomoment donderdag 22 december 2016. Op 9 januari 2017 starten de bouwwerken.

WHAT DOES BASISSCHOOLURSULINEN.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschoolursulinen.be Mobile Screenshot of basisschoolursulinen.be Tablet Screenshot of basisschoolursulinen.be

BASISSCHOOLURSULINEN.BE SERVER

Our crawlers identified that the main page on basisschoolursulinen.be took one thousand two hundred and ninety milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion I consider this site not secure.
185.77.197.44

We caught that this domain is weilding the Apache/2.2.3 (CentOS) server.

Basisschool Ursulinen Mechelen Omdat ze het hart verdienen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page basisschoolursulinen.be had the following on the web site, "Welkom op ons infomoment op vrijdag 2 maart 2018 om 17." I saw that the webpage said " Op zoek naar Vintage schoolmateriaal? Kom dan op woensdag 14 maart naar onze rommelmarkt." They also said " Stemmen jullie mee op 4B? De leerlingen van 4B namen, samen met juf Erika, een filmpje op met de ocarinas waarmee ze meedoen aan een. Sinterklaas op bezoek in onze school! De dr De Gruyterwedstrijd."

SEE SUBSEQUENT DOMAINS

Basisschool het Vianova - Alphen aan den Rijn

Visitatie Mariakerke

Sinterklaas en zwarte piet in de kleuterschool. Sinterklaas en zwarte piet in de lagere school. 1 september - Fit en gezond. De papa van Moon komt cakes versieren in onze klas! Vandaag kwam de papa van Moon ons verwennen met het versieren van cupcakes en dat was leuk! Burger Boef valt opnieuw binnen! Burger Boef kwam voor de tweede keer op bezoek. Deze keer beeldden we voedsel uit, deden we.

Basisschool O.L.V. van Vlaanderen

Weekmenu van 5 tot 9 maart. Weekmenu van 12 tot 16 maart. Weekmenu van 19 tot 23 maart. Weekmenu van 26 tot 30 maart.

Blog van Schoolblog Basisschool Voorzienigheid

Ook onze school herdacht vandaag de gebeurtenissen op 22 maart 2016 met 1 minuut stilte op de speelplaats. Na overleg met de lokale politiedie.